The Economist’in Kapağı En Çok Etkileşimi Türkiye’den Aldı: Bazıları Ti’ye Aldı, Yorumlar Başladı

The Economist’in 2024 kapağı çıktı ve sosyal medyada da en çok etkileşimi Türkiye’den aldı.

The Economist’in 2024 kapağına en çok Türkiye’den yorum yapılması dikkat çekerken, çoğu yorum gerçekten güldürdü.

Beklenen kapak geldiğine göre yorumlar da başlasındı.

Bereketli bir yayın olan The Economist gelecek yıl öngörüleri,

En çok da bizim ülkemizde seviliyordu.

Ancak ağırlıklı olarak çözümlemeler başladı.

Bazı yorumlar beyin yakarken,

Bazılarını da anlamak zor oldu.

Ekranlarda saatlerce konuşulabilirdi.

Büyük resmi görenler hemen devreye girdi.

Bu da büyük resmin küçük bir karesi.

Bu en kısa özetlerden biri.

Sizin kehanetiniz ne?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir